Podróżni są zdezorientowani, ponieważ PKP InterCity i Przewozy Regionalne nie mogą porozumieć się w sprawie wspólnej infolinii dla pasażerów - pisze "Dziennik Polski".
Przewozy Regionalne uruchomiły własną infolinię, ponieważ spółka PKP InterCity oświadczyła, że od 10 lutego nie będzie udzielać informacji o pociągach Przewozów Regionalnych - powiedział Michał Stilger z PR, cytowany przez "Dziennik Polski". Stilger twierdzi, że Przewozy Regionalne chciały wspólnej infolinii, ale w PKP InterCity "nie było woli porozumienia się".
Beata Czemerada z PKP IC mówi z kolei, że Przewozy Regionalne wolały uruchomić własną infolinię mimo apeli PKP InterCity o współpracę.
"DP" komentuje, że na kłótni kolejarzy o infolinię najwięcej stracą pasażerowie, którzy będą musieli zastanawiać się, pod jaki numer dzwonić po informację.
Beata Czemerada z PKP IC mówi z kolei, że Przewozy Regionalne wolały uruchomić własną infolinię mimo apeli PKP InterCity o współpracę.
"DP" komentuje, że na kłótni kolejarzy o infolinię najwięcej stracą pasażerowie, którzy będą musieli zastanawiać się, pod jaki numer dzwonić po informację.