Klinika Reputacji to instytucja, która ma walczyć z bezpodstawnym szkalowaniem wizerunku uczciwych przedsiębiorców w sieci - pisze "Puls Biznesu".
Piotr Kłyk, prezes Kliniki Reputacji podkreśla, że zależy mu na tym, by "ratować reputację przedsiębiorców bezpodstawnie szkalowanych", a nie o to, by walczyć z krytyka tych, którzy na krytykę zasługują. - Merytoryczna i rzeczowa krytyka jest jak najbardziej dozwolona - zaznacza.
W jaki sposób Klinika Reputacji chce walczyć z internetowym szarganiem opinii? Instytucja ma, w imieniu swoich klientów, zwracać się do administratorów portali o usunięcie godzących w dobre imię firmy wpisów. Jeśli prośba nie przyniesie skutku - Klinika Reputacji będzie występować na drogę sądową.
W jaki sposób Klinika Reputacji chce walczyć z internetowym szarganiem opinii? Instytucja ma, w imieniu swoich klientów, zwracać się do administratorów portali o usunięcie godzących w dobre imię firmy wpisów. Jeśli prośba nie przyniesie skutku - Klinika Reputacji będzie występować na drogę sądową.