Polacy coraz mniej pieniędzy wydają na wódkę - pisze "Rzeczpospolita".
Z przytoczonych przez "Rz" danych firmy Nielsen wynika, iż w pierwszym półroczu 2013 r. Polacy wydali na wódkę 4,8 mld zł - o ok. 200 milionów złotych mniej niż przed rokiem. W badanym okresie Polacy kupili o ok. 5 proc. litrów wódki mniej niż wcześniej.
Spada sprzedaż wódek czystych oraz kolorowych. Zdaniem cytowanego przez "Rz" Leszka Wiwały (Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy), sprzedaż wódek czystych będzie spadać, a Polacy częściej będą sięgać po wódki smakowe, likiery i whisky.
Spada sprzedaż wódek czystych oraz kolorowych. Zdaniem cytowanego przez "Rz" Leszka Wiwały (Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy), sprzedaż wódek czystych będzie spadać, a Polacy częściej będą sięgać po wódki smakowe, likiery i whisky.