115 tys. zł za 30 sekund reklamy emitowanej w czasie finału "Mam talent" kazał sobie płacić TVN - wynika z cennika reklamowego stacji, opisywanego przez "Gazetę Wyborczą". Dziennik podkreśla jednak, że wiele reklamujących się firm otrzymuje rabaty na zakup reklamy (sięgają one nawet 80 proc. kwoty wymienionej w cenniku).
W TVN na co dzień najwięcej trzeba zapłacić za reklamę po lub przed "Faktami" - 30-sekundowy spot emitowany w tym czasie kosztuje 99,9 tys. złotych. Z kolei TVP każe sobie płacić od 91 do 99 tys. złotych za reklamę emitowaną przed lub po "Na dobre i na złe". W Polsacie najdroższa jest emisja reklam przy ostatnich odcinkach programu "Tylko muzyka. Must Be The Music" a także przed i po serialu "Pierwsza miłość" - reklamy emitowane w tym czasie kosztują od 51 do 85 tysięcy złotych za 30 sekund.