Roznegliżowane kobiety w reklamie demoralizują konsumenta?

Roznegliżowane kobiety w reklamie demoralizują konsumenta?

Dodano:   /  Zmieniono: 
Rzecznik Praw Obywatelskich ocenił, że roznegliżowane kobiety demoralizują konsumentów. Domaga się, aby w tej sprawie interweniował UOKIK - informuje "Puls Biznesu".
PRO Irena Lipowicz twierdzi, że trafia do niej coraz więcej skarg przeciwników nagości w miejscach publicznych. Dlatego postanowiła zwrócić się o skontrolowanie kontrowersyjnych reklam do Adama Jassera, nowego prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

 Podkreśliła przy tym, że kampanie reklamowe epatujące golizną naruszają zbiorowe interesy konsumentów - szczególnie dzieci, osób starszych i niepełnosprawnych - a tym samym uchybiają godności człowieka i uderzają w dobre obyczaje.

Puls Biznesu