Kurczy się rynek detergentów - pisze "Puls Biznesu".
Gazeta informuje, że nowe kategorie zwiększają udziały w runku detergentów. Markus Raunig, dyrektor zarządzający działem środków piorących i czystości w firmie Henkel Polska, tłumaczy, że winna jest kompaktyzacja proszków do prania, czyli ich sprzedaż w bardziej skondensowanej formie.
Malwina Haggard, specjalistka firmy Nielsen potwierdza, że sprzedaż proszków kurczy się najbardziej. Najszybciej rozwijającym się segmentem są natomiast kapsułki do prania. Wprowadzone na polski rynek w połowie 2012 r. zdobyły wartościowe udziały rynkowe powyżej 8 proc.
Puls Biznesu
Malwina Haggard, specjalistka firmy Nielsen potwierdza, że sprzedaż proszków kurczy się najbardziej. Najszybciej rozwijającym się segmentem są natomiast kapsułki do prania. Wprowadzone na polski rynek w połowie 2012 r. zdobyły wartościowe udziały rynkowe powyżej 8 proc.
Puls Biznesu