Przed świętami handlowcy stosują różne triki, by dłużej zatrzymać klientów w sklepie. W internecie pojawiły się informacje o instrukcjach, jakoby kasjerki miały w tym okresie pracować wolniej, by klient stojący w kolejce miał więcej czasu na obejrzenie towarów w pobliżu kasy - pisze "Metro".
Tydzień przed świętami to okres złotych żniw dla centrów handlowych. W ich interesie leży, by klienci spędzili tam jak najwięcej czasu i wydali jak najwięcej pieniędzy.
Choć galerie nie przyznają się do stosowania rozmaitych trików w internecie pojawiły się informacje o instrukcjach dla kasjerów, by pracowali wolniej, czy celowym zmniejszaniu prędkości schodów ruchomych. Tempo klientów mają także spowalniać puszczane z głośników spokojne kolędy.
"Metro"
Choć galerie nie przyznają się do stosowania rozmaitych trików w internecie pojawiły się informacje o instrukcjach dla kasjerów, by pracowali wolniej, czy celowym zmniejszaniu prędkości schodów ruchomych. Tempo klientów mają także spowalniać puszczane z głośników spokojne kolędy.
"Metro"