Organizacja Alzheimer Research UK rozpoczęła kampanię, w której chcę promować wiedzę na temat demencji. W krótkim animowanym filmiku reklamowym przygotowanym przez studio Aardman, twórców m.in. produkcji o przygodach Wallace i Gromita, pokazują historię Frey, dziewczynki, która dorastała w świecie, w którym Święty Mikołaj nie może dostarczać dzieciom prezentów, ponieważ jest chory na demencję i nie pamięta adresów poszczególnych domów. Święty Mikołaj jest z tego powodu bardzo przygnębiony. Freya postanawia udać się w podróż na Biegun Północny, aby mu pomóc. Dziewczynka próbuje przekonać Mikołaja, że powinien pójść do lekarza i poddać się terapii.
Reklama jest nadawana w brytyjskiej telewizji po godzinie 21, ponieważ zdaniem telewizyjnych nadawców może ona spowodować u dzieci strach oraz wpłynąć na ich psychikę. Hilary Evans, dyrektor wykonawczy Alzheimer Research UK przyznaje, że ma świadomość, iż reklama jest prowokacyjna, jednak chciał w ten sposób zwrócić uwagę na problem osób, które cierpią na demencję. – Święty Mikołaj jest postacią kultową. Chcieliśmy w ten sposób pokazać, że ta choroba może dotknąć każdego. Chcieliśmy również zwrócić uwagę na to, że wielu chorych nie chce korzystać z pomocy lekarza, ponieważ nie wierzą w skuteczność terapii – mówi.