Prezes japońskiego oddziału Coca-coli Jorge Garduno zapowiedział wprowadzenie na rynek nowego produktu. Dyrektor podkreślił, że jest to rewolucyjna zmiana, ponieważ po raz pierwszy od blisko 130 lat istnienia firmy w jej ofercie pojawi się napój z alkoholem. - Już niedługo w sklepach w Japonii pojawi się nasza wersja Chuhai. Jest to popularny japoński drink, który składa się z wody gazowanej z cytryną oraz japońskiej wódki Shochu. Japończycy uwielbiają ten napój oraz jego wariacje smakowe. Chcemy im zaproponować naszą wersję tego drinka - tłumaczył Garduno.
Na chwilę obecną nie wiadomo kiedy dokładnie napój trafi na rynki i czy będzie dostępny tylko i wyłącznie w Japonii. Część ekspertów twierdzi, że dobre przyjęcie produktu przez japońskich klientów może spowodować, że amerykański koncern wypuści specjalną linię produktów zawierających alkohol również w innych częściach świata.
Spadek sprzedaży Coca-coli
Napój z alkoholem to kolejna zmiana wprowadzona przez amerykański koncern. Jakiś czas temu nowy prezes Coca-Coli zapowiedział, że w ciągu najbliższych miesięcy firma będzie się chciała skoncentrować na wprowadzeniu zmian w swoich flagowych produktach m.in. poprzez redukcję ilości cukru oraz kalorii. Zmiany zostały niejako wymuszone przez rynek. Mimo tego, że Coca-Cola pozostaje liderem rynku napojów gazowanych, jej sprzedaż w ciągu ostatnich lat spadła.
Czytaj też:
To koniec Coca-Coli jaką znamy? Nowy szef koncernu zapowiada duże zmiany