Kampania brytyjskiej firmy Missguided pokazała do promowania odzieży zatrudniła sześć kobiet o różnych stanach skóry, tj. blizny, łuszczyca, albinizm, znamiona czy piegi. Nowa kampania w mediach społecznościowych oznaczana hasztagiem #InYourOwnSkin jest kontynuacją ruchu #KeepOnBeingYou (pozostań sobą – red.). „Współpracowaliśmy z sześcioma kobieta, które zainspirowały nas do tego, aby uchwycić ich wyjątkowość w nowej kampanii” – pisze firma. „Te kobiety wciąż rzucają światu wyzwanie związane z postrzeganiem piękna i wyostrzają pewność siebie, by czuć się komfortowo w swojej własnej skórze” – zaznaczono.
Ludzie pokochali nową kampanię. Na instagramowym profilu firmy Missguided pojawiły się tysiące pochlebnych komentarzy. „Dzięki za pokazanie nam kobiet, z którymi możemy się identyfikować” – pisze jedna z internautek. „Jestem osobą z łuszczycą. Dziękuje, że pokazaliście mi alternatywę dla normalnie postrzeganej »idealnej« cery” – dodaje kolejna.
Większość internautów zwraca uwagę na to, że modelki definiują na nowo standardy piękna, dzięki czemu więcej osób może się z nimi identyfikować.
Galeria:Missguided #InYourOwnSkin