Czasowe implanty zamiast biżuterii. Celebrytki promują w sieci nową modę

Czasowe implanty zamiast biżuterii. Celebrytki promują w sieci nową modę

Kim Kardashian
Kim Kardashian Źródło: X / Kim Kardashian West
Czy tak będzie wyglądać przyszłość mody? Celebrytki promują w sieci nowy artystyczny projekt. Marka A Human opiera się na tymczasowej modyfikacji ciała.

Celebrytki Kim Kardashian oraz Chrissy Teigen promują w mediach społecznościowych nowy trend. Gwiazdy pokazały swoje zdjęcia z niezwykłą biżuterią – czasowo wszczepionymi pod skórę implantami. wybrała naszyjnik, który dodatkowo świeci w ciemności w rytm bicia jej serca, natomiast Teigen postawiła na efektowne skrzydła na dekolcie.

Za nową marką stoi Simon Huck – właściciel agencji Command PR i wieloletni przyjaciel rodziny Kardashianek. – Ta kolekcja nie przypomina żadnej z dotychczasowych, ponieważ składa się z modyfikacji ciała zamiast ubrań. To będzie zupełna nowość. Futurystyczna kolekcja, jakiej jeszcze nie było na rynku. Będziemy zacierać granice między rzeczywistością a fantazją – zapowiada Huck. Projekt A Human ma zostać zaprezentowana oficjalnie 5 września w jednej z nowojorskich galerii w dzielnicy Soho.

Czytaj też:
Żona byłego reprezentanta Polski promuje się na Instagramie jako „polska Lara Croft”

Galeria:
Celebrytki promują nowy trend. Ta biżuteria wygląda jak podskórne implanty
Źródło: Elle