Celebrytki Kim Kardashian oraz Chrissy Teigen promują w mediach społecznościowych nowy trend. Gwiazdy pokazały swoje zdjęcia z niezwykłą biżuterią – czasowo wszczepionymi pod skórę implantami. Kardashian wybrała naszyjnik, który dodatkowo świeci w ciemności w rytm bicia jej serca, natomiast Teigen postawiła na efektowne skrzydła na dekolcie.
Za nową marką stoi Simon Huck – właściciel agencji Command PR i wieloletni przyjaciel rodziny Kardashianek. – Ta kolekcja nie przypomina żadnej z dotychczasowych, ponieważ składa się z modyfikacji ciała zamiast ubrań. To będzie zupełna nowość. Futurystyczna kolekcja, jakiej jeszcze nie było na rynku. Będziemy zacierać granice między rzeczywistością a fantazją – zapowiada Huck. Projekt A Human ma zostać zaprezentowana oficjalnie 5 września w jednej z nowojorskich galerii w dzielnicy Soho.
Czytaj też:
Żona byłego reprezentanta Polski promuje się na Instagramie jako „polska Lara Croft”
Celebrytki promują nowy trend. Ta biżuteria wygląda jak podskórne implanty