Historię Jiffpoma opisał serwis news.com.au. Pies rasy pomeranian, czyli innymi słowy szpic miniaturowy, jest znany na całym świecie. W 2014 roku zagrał w teledysku do piosenki „Dark Horse” Katy Perry. Wówczas jego kariera nabrała rozpędu. Obecnie wszystkie profile społecznościowe, na których pojawiają się zdjęcia uroczego czworonoga, śledzi w sumie 30 milionów użytkowników. Na samym Instagramie Jiffpom ma już niemal 9 milionów fanów. Popularność pupila z pewnością cieszy jego właścicieli.
Zaproszenie od Zuckerberga
Z wyliczeń agencji Market Watch wynika, że post sponsorowany zamieszczony na profilu Jiffpoma może być wart nawet 35 tys. dolarów. Tym samym pies sam w sobie ma wartość marketingową. Nic więc dziwnego, że na zdjęciach pojawia się w otoczeniu produktów różnych firm, a celebryci chętnie robią sobie z nim zdjęcia. U boku psa pozowała m.in. Ariana Grande.
Fenomen Jiffpoma został doceniony przez władze Los Angeles. 20 sierpnia 2014 roku został przez Radę Miasta ogłoszony „Dniem Jiffa”. Z kolei Mark Zuckerberg zaprosił psa na konferencję, podczas której prezentowano nowe narzędzia na Instagramie. Rola czworonoga ograniczyła się tam do pozowania przy laptopie.
instagramCzytaj też:
18-latka chciała być z psem na zawsze. Wytatuowała się jego prochami
Jiffpom jest najpopularniejszym psem na świecie. Ma miliony fanów na Instagramie