Czerwone pantofle pojawiły się w jesiennej kolekcji marki Balenciaga. Cena tych butów wynosi około 600-700 dolarów, zależnie od butiku oferującego produkt. Fani restauracji McDonald's szybko spostrzegli, że obuwie hiszpańskiej firmy przypomina kartoniki, w które personel restauracji pakuje frytki. Jeden z użytkowników Twittera jeszcze w ubiegłym roku opublikował zdjęcie, na którym zestawił oba produkty. Post zebrał 114 tys. reakcji i doczekał się ponad 50 tys. komentarzy. Na tym jednak nie koniec.
Wyzwanie dla internautów
Kilka dni temu szwedzki oddział sieci fast food opublikował na Instagramie zdjęcie na którym widać kartoniki po frytkach nałożone na stopy. „Jeśli dostaniemy 103 042 polubień, wyprodukujemy je na serio” – czytamy w poście. Osoby odpowiedzialne za marketing zapewne pomyślały, że ich post pozostaje niezauważony. Mylili się, a do tej pory wpis uzyskał już ponad 22 tys. polubień.
Sprawą zainteresowały się światowe media, a 16 lutego napisał o tym Fox News. Jeśli internauci spełnią warunek i doprowadzą do określonej w poście liczby reakcji, firmie McDonald's nie pozostanie nic innego, jak wyprodukowanie butów z kartoników po frytkach. Po tym, jak Balenciaga przetarła szlaki w tej dziedzinie, mają znacznie ułatwione zadanie.
Czytaj też:
Utrudniali jej karmienie piersią w KFC. Otrzyma ogromne odszkodowanie