Bodhi, znany też jako Menswear Dog, ma grono wiernych fanów na Instagramie. Jego profil śledzi tam ponad 370 tys. użytkowników, dzięki czemu posty ze zdjęciami czworonoga zyskują duże zasięgi. Wiedzą o tym reklamodawcy, którzy szybko odkryli potencjał przedstawiciela rasy Shiba Inu. Jak podaje serwis The Richest, właściciele psa z kontraktów reklamowych uczynili stałe źródło dochodów, dzięki czemu mogli zrezygnować z pracy. Teraz skupiają się na wzmacnianiu pozycji Bodhiego. Pies został już uznany za jedno z najlepiej zarabiających zwierząt w mediach społecznościowych, a przez miesiąc może zainkasować nawet ponad 50 tys. złotych. Jak to możliwe?
Sesje zdjęciowe i reklamy
Menswear Dog pracuje jako model, pozując w ubraniach znanych marek czy w towarzystwie firmowych gadżetów. Jego właściciele podpisali umowy z takimi firmami jak Revlon, Polyvore, Purina czy Salvatore Ferragamo. Bodhi ma na swoim koncie także sesje zdjęciowe dla czasopism, w tym dla „Esquire” czy „Time”. Wiosną rozpoczął współpracę z Nike, dzięki czemu fani firmy mogą zaopatrzyć się w koszulki z jego podobizną.
Chociaż nie brakuje krytyków wykorzystywania zwierząt w celach zarobkowych, to Menswear Dog stał się już marką samą w sobie. Właściciele innych czworonogów również podążają za tym trendem, a profile związane z psami mają często więcej obserwujących i są bardziej dochodowe niż te prowadzone przez ludzi.
Czytaj też:
Matka i córka zginęły w drodze na wakacje. W poszukiwania ich psa zaangażowała się cała Polska
Pies Bodhi, który zarabia na Instagramie