W spocie wydać Blocka, który wpatruje się w kamerę i przekonuje, że "jego sztab prowadzi kampanię, jakiej nikt nigdy nie widział, ale też Ameryka nie widziała takiego kandydata jak Herman Cain", po czym, nie spuszczając wzroku z kamery, zaciąga się papierosem. To właśnie ten gest, a nie wypowiadane wcześniej słowa, stały się źródłem niezwykłej popularności spotu. W ciągu dwóch godzin od pierwszej emisji reklamy, w internecie obejrzało ją 100 tysięcy osób. Do dziś spot obejrzało ponad milion internautów.
[[mm_1]]Niektórzy komentatorzy twierdzą, że gest Blocka to "puszczanie oka" w kierunku koncernów papierosowych i tytoniowych, z którymi Cain współpracował jako przewodniczący Narodowego Związku Restauratorów w latach 90-tych. Jednak bohater spotu zdecydowanie dementuje takie informacje twierdząc, że miała to być po prostu kolejna, zwyczajna reklama kandydata na prezydenta.
Na razie popularność Caina jest mniej więcej równa popularności jego głównego konkurenta - Mitta Romney'a.MW, TVN24, "The Daily Beast"