Pakistańska reklama prezerwatyw, w której występuje kontrowersyjna aktorka i dziennikarka telewizyjna, Mathira Mohammad, została zakazana ponieważ była "zbyt pikantna".
Zajmujący się kontrolą mediów Pakistański Zarząd Regulowania Mediów Elektronicznych zakazał reklamy prezerwatyw Josh [Siła - red.] i wysłał pisma do wszystkich stacji telewizyjnych w którym zażądał natychmiastowego zaprzestania emisji spotu.
Reklama "nieprzyzwoita"
W liście nazwano reklamę "nieprzyzwoitą", a zakaz emisji uzasadniono otrzymywaniem przez urząd kontrolujący media listów od mieszkańców kraju.
Mathira Mohammad opowiada Pakistańczykom o seksie. W telewizji
Mathira Mohammad stała się sławna dzięki prowadzeniu programu telewizyjnego o seksie, w którym poruszała tematy uważane w Pakistanie za tabu. Oceniając decyzję o zakazie emisji reklam powiedziała, że reakcja jest "przesadzona". Tłumaczyła, że ludzie w jej kraju "imprezują", piją alkohol, a kobiety noszą w klubach minispódniczki, tak jak na ludzie na całym świecie. Dodała, iż kiedy chciała zrobić coś "czego kraj potrzebował", władze zakazały reklamy.
Jak zwykły mężczyzna może poślubić supermodelkę
Reklama przedstawia historię zwykłego mężczyzny, który poślubił supermodelkę. W jednej ze scen, Mathira Mohammad przychodzi do sąsiadów po lód, by "ostudzić" męża. W tym samym czasie przyjaciel nowożeńca pyta go, w jaki sposób udało mu się poślubić modelkę. W odpowiedzi słyszy: "Wprowadź Josh [prezerwatywy - red.] do swojego życia".
Prezerwatywy inicjatywą Amerykanów
Prezerwatywy Josh w Pakistanie są inicjatywą amerykańskiej organizacji pozarządowej, która na całym świecie propaguje antykoncepcję oraz metody zapobiegania HIV i AIDS.
NBC News, ml
Reklama "nieprzyzwoita"
W liście nazwano reklamę "nieprzyzwoitą", a zakaz emisji uzasadniono otrzymywaniem przez urząd kontrolujący media listów od mieszkańców kraju.
Mathira Mohammad opowiada Pakistańczykom o seksie. W telewizji
Mathira Mohammad stała się sławna dzięki prowadzeniu programu telewizyjnego o seksie, w którym poruszała tematy uważane w Pakistanie za tabu. Oceniając decyzję o zakazie emisji reklam powiedziała, że reakcja jest "przesadzona". Tłumaczyła, że ludzie w jej kraju "imprezują", piją alkohol, a kobiety noszą w klubach minispódniczki, tak jak na ludzie na całym świecie. Dodała, iż kiedy chciała zrobić coś "czego kraj potrzebował", władze zakazały reklamy.
Jak zwykły mężczyzna może poślubić supermodelkę
Reklama przedstawia historię zwykłego mężczyzny, który poślubił supermodelkę. W jednej ze scen, Mathira Mohammad przychodzi do sąsiadów po lód, by "ostudzić" męża. W tym samym czasie przyjaciel nowożeńca pyta go, w jaki sposób udało mu się poślubić modelkę. W odpowiedzi słyszy: "Wprowadź Josh [prezerwatywy - red.] do swojego życia".
Prezerwatywy inicjatywą Amerykanów
Prezerwatywy Josh w Pakistanie są inicjatywą amerykańskiej organizacji pozarządowej, która na całym świecie propaguje antykoncepcję oraz metody zapobiegania HIV i AIDS.
NBC News, ml