Z okazji finału Konkursu Piosenki Eurowizji Goodle przygotował kolejny Google Doodle.
Google Doodle to artystyczna interpretacja logo firmy, widoczna na głównej stronie wyszukiwarki. Goole tworzy ją w celu uczczenia świąt, rocznic oraz pamięci sławnych artystów, odkrywców i uczonych, którzy zapisali się na kartach historii.
Konkurs Piosenki Eurowizji jest widowiskiem telewizyjnym z udziałem publiczności. Składa się z prezentacji „na żywo” utworów reprezentujących poszczególne kraje głosowania, uwieńczonego wręczeniem statuetki wykonawcy i autorom zwycięskiej propozycji.
Widowisko jest jednym z najchętniej oglądanych niesportowych wydarzeń międzynarodowych na całym świecie. Co roku konkurs ogląda ok. 100-600 milionów widzów.
Google
Konkurs Piosenki Eurowizji jest widowiskiem telewizyjnym z udziałem publiczności. Składa się z prezentacji „na żywo” utworów reprezentujących poszczególne kraje głosowania, uwieńczonego wręczeniem statuetki wykonawcy i autorom zwycięskiej propozycji.
Widowisko jest jednym z najchętniej oglądanych niesportowych wydarzeń międzynarodowych na całym świecie. Co roku konkurs ogląda ok. 100-600 milionów widzów.