O ponad 16 proc. wzrosła w zeszłym roku sprzedaż biletów w kinach należących do Cinema City. Polska to dla tej firmy wciąż największy rynek, jednak w przeciwieństwie do większości pozostałych kurczący się.
Cinema City sprzedało w minionym roku blisko 35,5 mln biletów. Polskie multipleksy tej sieci odwiedziło 14,88 mln widzów, czyli o blisko 1 proc. mniej niż rok wcześniej. Tymczasem Węgrzy, Czesi, Słowacy, Rumunii oraz Bułgarzy w 2011 roku znacznie chętniej niż w poprzednim roku odwiedzali kina Cinema City. Sprzedaż biletów do multipleksów tej sieci wzrosła w tych państwach o kilkadziesiąt procent, najbardziej nad Dunajem i Wełtawą ? odpowiednio o 41 i aż 95 proc.
Mniej chętnie niż rok wcześniej do kin sieci Cinema City chadzali natomiast, oprócz Polaków, mieszkańcy Izraela. Tam sprzedaż biletów znacząco spadła, bo o 15 proc.
Mniej chętnie niż rok wcześniej do kin sieci Cinema City chadzali natomiast, oprócz Polaków, mieszkańcy Izraela. Tam sprzedaż biletów znacząco spadła, bo o 15 proc.