Ksiądz Henryk to patriota biznesmen, który robi interesy w myśl hasła „Polska – Ojczyzna – Honorarium”
Tytuł powyższy nie jest recenzją kampanii wyborczej, lecz nazwą sieci knajp firmowanych przez najbardziej kolorowego prałata w historii polskiego Kościoła księdza Henryka Jankowskiego. Właśnie ruszyła sprzedaż licencji i każdy, kto dysponuje odpowiednią gotówką, może nabyć prawo do posługiwania się restauracyjnym szyldem gdańskiego proboszcza. Wiadomo już, że pierwszy lokal powstanie w Warszawie, a kolejne planowane są w ośmiu innych miastach, m.in. w Elblągu, Toruniu, Wrocławiu i Gdańsku.
Więcej możesz przeczytać w 43/2007 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.