Nowy boxster zużywa o 15 proc. mniej paliwa niż jego poprzednik. Ale kogo to interesuje? Najważniejsze, że najmniejsze porsche wreszcie gwarantuje emocje godne znaczka umieszczonego na masce.
Pierwsza generacja boxstera, zaprezentowana w ?1996 ?r., wywołała święte oburzenie wśród wielbicieli niemieckiej marki. Uznano, że to „porsche dla ubogich", gwałcące chlubną sportową historię marki. Rzeczywiście, boxster nie był ani zniewalająco piękny, ani wybitnie szybki, ani nie wzbudzał oczekiwanych emocji. Kupowali go ci, których nie stać było na droższy o 40 proc. model 911, a nad sportowe doznania przedkładali lansowanie się na bulwarach nadmorskich kurortów.
Więcej możesz przeczytać w 7/2009 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.