Sieć podporządkowuje sobie kolejne obszary życia. Powstają zręby informacyjnego społeczeństwa. Dodatek "Intermedia - Wprost" towarzyszy tej elektronicznej rewolucji: przenosi wywiady prasowe do Internetu, wskazuje na możliwości i bariery handlu elektronicznego, prezentuje urządzenia, które zdominują rynek mediów i komunikacji na początku XXI wieku.
Teraz przedstawiamy Państwu rozszerzony dodatek. Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" podpisała umowę o współpracy z amerykańskim wydawnictwem McGraw-Hill. Zgodnie z nią, agencja oprócz wydawania polskiej wersji pisma "Business Week" ma prawo do publikowania tekstów z komputerowego dodatku do tego popularnego tygodnika.
Amerykański dodatek nosi symboliczną nazwę "e.Biz", będącą skrótem określenia "elektroniczny biznes". Ukazuje się zarówno w wersji amerykańskiej (liczy ponad sto stron), jak i europejskiej . Na łamach "Intermediów" co dwa tygodnie zamieszczać będziemy najciekawsze teksty z amerykańskiej edycji.
Na decyzję o współpracy dwóch wydawnictw wpłynęło przede wszystkim to, że teksty w "e.Biz" pochodzą z kolebki elektronicznego handlu i Internetu. Różnice pomiędzy informatycznymi rynkami w Ameryce i Europie są wyjątkowo jaskrawe. Kilka lat cywilizacyjnej przepaści, jaka dzieli oba kontynenty, udowadniają, jak istotny dla rozwoju nowych technologii jest gospodarczy liberalizm. Kiedy Amerykanie opierają się próbom wprowadzenia jakichkolwiek regulacji dotyczących sieci, Europejczycy zwołują ministerialne konferencje. Kiedy w USA kwitnie konkurencja telekomunikacyjna, w Polsce o rok przedłużono okres ochronny dla rodzimego monopolisty telekomunikacyjnego.
"e.Biz" w Stanach Zjednoczonych i Europie odniósł duży sukces wydawniczy. Każdy jego numer udowadnia, że Internet w kolejnej dziedzinie życia okazuje się najszybszym, najprostszym i najwygodniejszym medium. Bill Gates kilka lat temu przewidział, że sieć zmieni nasz sposób pracy, nauki, wypoczynku i rozrywki. Wbrew opiniom sporej części mediów Internet nie jest bowiem tylko modą lub jednym z wielu środków komunikacji. Elektroniczny handel, mobilna przedsiębiorczość oraz sieciowe giełdy i banki zdecydowanie zmienią nasze życie. "Intermedia" z "e.Biz" zapraszają na wycieczkę do przyszłości.
Teraz przedstawiamy Państwu rozszerzony dodatek. Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" podpisała umowę o współpracy z amerykańskim wydawnictwem McGraw-Hill. Zgodnie z nią, agencja oprócz wydawania polskiej wersji pisma "Business Week" ma prawo do publikowania tekstów z komputerowego dodatku do tego popularnego tygodnika.
Amerykański dodatek nosi symboliczną nazwę "e.Biz", będącą skrótem określenia "elektroniczny biznes". Ukazuje się zarówno w wersji amerykańskiej (liczy ponad sto stron), jak i europejskiej . Na łamach "Intermediów" co dwa tygodnie zamieszczać będziemy najciekawsze teksty z amerykańskiej edycji.
Na decyzję o współpracy dwóch wydawnictw wpłynęło przede wszystkim to, że teksty w "e.Biz" pochodzą z kolebki elektronicznego handlu i Internetu. Różnice pomiędzy informatycznymi rynkami w Ameryce i Europie są wyjątkowo jaskrawe. Kilka lat cywilizacyjnej przepaści, jaka dzieli oba kontynenty, udowadniają, jak istotny dla rozwoju nowych technologii jest gospodarczy liberalizm. Kiedy Amerykanie opierają się próbom wprowadzenia jakichkolwiek regulacji dotyczących sieci, Europejczycy zwołują ministerialne konferencje. Kiedy w USA kwitnie konkurencja telekomunikacyjna, w Polsce o rok przedłużono okres ochronny dla rodzimego monopolisty telekomunikacyjnego.
"e.Biz" w Stanach Zjednoczonych i Europie odniósł duży sukces wydawniczy. Każdy jego numer udowadnia, że Internet w kolejnej dziedzinie życia okazuje się najszybszym, najprostszym i najwygodniejszym medium. Bill Gates kilka lat temu przewidział, że sieć zmieni nasz sposób pracy, nauki, wypoczynku i rozrywki. Wbrew opiniom sporej części mediów Internet nie jest bowiem tylko modą lub jednym z wielu środków komunikacji. Elektroniczny handel, mobilna przedsiębiorczość oraz sieciowe giełdy i banki zdecydowanie zmienią nasze życie. "Intermedia" z "e.Biz" zapraszają na wycieczkę do przyszłości.
Więcej możesz przeczytać w 22/2000 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.