Reklamowa ewolucja W I kwartale 2010 r. zanotowano najniższe od roku 2002 wskaźniki oglądalności telewizji ogólnopolskich. Reklamodawcy mają twardy orzech do zgryzienia, bo gdzieś reklamować się muszą. Gdzie? W miejscach, w których Polacy przebywają najczęściej. Jak? Wykorzystując zdigitalizowane formy przekazu.
W McDonald’s TV obok reklam prezentowana jest głównie muzyka Polski rynek reklamy przechodzi nieustanną ewolucję. Czasem zaskakującą. To zrozumiałe, że wzrastają budżety reklamowe przeznaczone na internet. Dom mediowy Starlink podaje, że w I kwartale 2010 r. na reklamę w sieci wydano o 18 proc. więcej niż w I kwartale 2009 r. Jak jednak wytłumaczyć niemal 20-procentowy spadek wydatków na reklamę zewnętrzną (czyli głównie billboardy) w I kwartale tego roku w porównaniu z tym samym okresem roku ubiegłego? Przecież Polacy spędzają w sumie 90 mln godzin miesięcznie, dojeżdżając do pracy, a wtedy najskuteczniejszą formą reklamy powinien być przekaz billboardowy…
Więcej możesz przeczytać w 23/2010 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.