Panasonic gra w zielone

Panasonic gra w zielone

Dodano:   /  Zmieniono: 
Rozmowa z Ireneuszem Smagą, Dyrektorem Zarządzającym firmy Panasonic w Polsce i Krajach Bałtyckich. Materiał powstał we współpracy z Panasonic .
Magdalena Grabowska: Panasonic to firma od wielu lat odnosząca sukcesy dzięki innowacyjnym produktom, odpowiadającym na potrzeby klientów. Dlaczego Konosuke Matsushita, założyciel i strateg firmy, postanowił dodatkowo zatroszczyć się o ekologię?

Ireneusz Smaga: Ekologia zawsze była jednym z kluczowych aspektów filozofii biznesu Konosuke Matsushity. Według założyciela Panasonic firma ma obowiązek dbania o zachowanie harmonii między jej działalnością a społecznością i środowiskiem, w których funkcjonuje. Dlatego też działalność na rzecz środowiska i minimalizowanie negatywnego wpływu na  otoczenie wpisane są w strategię naszej marki od samego początku. Aby  oddać hołd Matsushicie, firma Panasonic podjęła zobowiązanie, aby do  końca 2018 r., czyli w setną rocznicę jej założenia, być najbardziej „zielonym" producentem elektroniki na świecie. Wierzę, że to się nam uda!

Więcej możesz przeczytać w 18/2012 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

Rozmawiała: