Bank na Medal to taki, który dostrzega potrzeby klienta, rozumie konieczność wprowadzania zmian, doskonalenia obsługi i szycia oferty na miarę. Nie każdy bank jest w stanie zmierzyć się wyzwaniami w ciągu jednego roku, czasem potrzebuje dwóch–trzech lat. Dlatego nagradzamy tych, którzy wykonali największy skok i zmienili się na lepsze dla swoich klientów.
Jest wiele rankingów, które oceniają banki, biorąc pod uwagę różnego rodzaju badania i kategorie. My postawiliśmy na ocenę klienta, sięgając po informacje Programu Jakość Obsługi. Najlepsze banki wyłoniliśmy na podstawie danych o poziomie zmian, jakich dokonały od 2009 do 2012 roku, oceniając stopień wzrostu pod względem wskaźnika jakości obsługi oraz dwóch kategorii: oceny oferty banku oraz organizacji i czasu obsługi. W każdym przypadku porównaliśmy zmiany na korzyść, czyli wzrosty w ocenie w określonym czasie.
Więcej możesz przeczytać w 38/2012 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.