Niejednemu Amerykan inowi zadrżała w czwartek ręka przy krojeniu świątecznego indyka na myśl, że za kilka godzin zaczyna ją się największe w US A wyprzedaże – Black Friday.
Ten weekend był rekordowy. Jeszcze przed otwarciem sklepów ponad połowa Amerykanów (53 proc.) deklarowała, że chce w Black Friday zrobić zakupy. Rok wcześniej taki plan miało 44 proc. obywateli.
Black Friday to gigantyczne święto konsumpcji. Zwyczajowo zaczynający się po Święcie Dziękczynienia okres zakupów przedświątecznych sprytnie wykorzystują sieci handlowe – planując na ten przedłużony weekend najbardziej atrakcyjne oferty. Oferty, obok których nie da się przejść obojętnie.
Black Friday to gigantyczne święto konsumpcji. Zwyczajowo zaczynający się po Święcie Dziękczynienia okres zakupów przedświątecznych sprytnie wykorzystują sieci handlowe – planując na ten przedłużony weekend najbardziej atrakcyjne oferty. Oferty, obok których nie da się przejść obojętnie.
Więcej możesz przeczytać w 48/2012 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.