Jak stracić klienta? Obniżyć ceny, otworzyć dużo sklepów i zdobyć popularność.
Ubierał Gwyneth Paltrow, Jennifer Lopez czy Michelle Obamę. Stworzył imperium warte ponad 16 mld dolarów. Dwukrotnie otrzymał nagrodę CFDA dla projektanta roku, będącą odpowiednikiem Oscara w świecie mody. Jak zatem możliwe, że w kilka zaledwie miesięcy nazwisko Michael Kors, będące od lat synonimem luksusu i wyrafinowania, zaczęto kojarzyć z obciachem?
Więcej możesz przeczytać w 21/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.