Według stereotypu całymi godzinami przesiadują z MacBookiem w wielkomiejskich kawiarniach. Rozmawiają technologiczno-ekonomicznym slangiem, którego nikt normalny nie jest w stanie zrozumieć. Są młodzi, kreatywni i bez kompleksów. Mają pieniądze, ale też dużo pracują. „Po czym poznasz startupowca? Po tym, że kiedyś miał hobby” – żartują sami z siebie. – W tym żarcie jest tylko trochę prawdy – mówi Tomasz Nowiński, prezes Travelist. pl, który od kilku miesięcy w świecie polskiego start-upu uchodzi za symbol gigantycznego sukcesu. – W końcu o korpoludkach też się mówi, że nie mają czasu ani na rodzinę, ani na przyjemności – zauważa. On sam z całą pewnością nie przypomina stereotypowego rekina biznesu. Biega w maratonach, podróżuje, wychowuje dwójkę dzieci, a do pracy często jeździ starą kolarzówką.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.