W ciągu zaledwie roku zdrowa spółka giełdowa stała się spółką śmieciową. I ciągnie na dno jej twórcę Mariusza Świtalskiego.
Twórca Żabki, Biedronki i Eurocash – trzech gigantów handlu detalicznego w Polsce. Każda marka okazała się rynkowym sukcesem i z powodzeniem została sprzedana zagranicznym inwestorom. Każda z wyjątkiem Czerwonej Torebki. To miał być kolejny marketingowy sukces jednego z bohaterów naszej listy 100 najbogatszych Polaków. Świtalski chciał mieć w Polsce 4,5 tys. pasaży handlowych z czerwoną torebką w logo. Z ambitnego planu udało się otworzyć zaledwie 38 punktów i biznes siadł.
Więcej możesz przeczytać w 52/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.