Tajemnice Domu Strachów" to gra multimedialna przeznaczona dla dzieci powyżej szóstego roku życia. Jej oryginalna wersja "I Spy Spooky" amerykańskiej firmy Scholastic była wielokrotnie nagradzana na przeglądach programów edukacyjnych.
Miejscem akcji jest stary dom nawiedzany przez kościotrupy, duchy i inne zjawy. W kilku pomieszczeniach, jak salon, kuchnia, biblioteka, sypialnia czy strych, Kostuś - przewodnik po programie - ukrył gry i zagadki.
Miejscem akcji jest stary dom nawiedzany przez kościotrupy, duchy i inne zjawy. W kilku pomieszczeniach, jak salon, kuchnia, biblioteka, sypialnia czy strych, Kostuś - przewodnik po programie - ukrył gry i zagadki.
"Tajemnice Domu Strachów" to gra multimedialna przeznaczona dla dzieci powyżej szóstego roku życia. Jej oryginalna wersja "I Spy Spooky" amerykańskiej firmy Scholastic była wielokrotnie nagradzana na przeglądach programów edukacyjnych.
Miejscem akcji jest stary dom nawiedzany przez kościotrupy, duchy i inne zjawy. W kilku pomieszczeniach, jak salon, kuchnia, biblioteka, sypialnia czy strych, Kostuś - przewodnik po programie - ukrył gry i zagadki. Trzeba dokładnie przeszukać wszystkie izby i wytropić schowane zadania. Nagrodą za rozwiązanie zagadki jest pochwała oraz... puzzel. Po wykonaniu wszystkich zadań można ułożyć całą układankę. Zabawę można przerwać w dowolnym momencie. Program automatycznie zapisuje, do którego poziomu doszedł użytkownik. A ponieważ w grze może uczestniczyć kilka osób, wyniki każdej są zapamiętywane oddzielnie. Zwycięzca, który przeszedł wszystkie etapy, otrzymuje od Kostusia ozdobny dyplom (można go wydrukować i powiesić na ścianie).
![](http://www.wprost.pl/G/wprost_gfx/946/44a.jpg)
Więcej możesz przeczytać w 3/2001 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.