Wystarczy wypełnić ankietę i przesłać do 22 września na adres [email protected]. Można również wysłać wiadomość na adres konkursu i otrzymać materiały e-mailem zwrotnym.
Zgłaszać można przedsięwzięcia w jednej lub więcej kategoriach: design platformy, oferta lub model biznesowy, wdrożenie strategii omnichannel, kanału m-commerce, działania promocyjne online, obsługa klienta oraz logistyka.
– Klienci cenią sobie robienie zakupów w sklepach tradycyjnych oraz w e-sklepach i zwykle nie zamierzają zastępować jednej metody zakupów inną. Chcą za to mieć możliwość ich łączenia, co daje pełną swobodę miejsca i czasu robienia zakupów – zauważa Ilona Weiss, prezes ABC Data, partnera głównego konkursu. Partnerem jest firma Vivus.
Regulamin konkursu oraz ankieta:
Najlepsze przedsięwzięcia zostaną zaprezentowane na łamach „Wprost”. Wręczenie nagród odbędzie się 3 października podczas gali Innowatory „Wprost”, której gościem honorowym będzie wicepremier Mateusz Morawiecki.