„Wprost” jest czwartym najbardziej opiniotwórczym medium w Polsce – wynika ze styczniowego rankingu Instytutu Monitorowania Mediów.
Między 1 a 31 stycznia 2007 roku inne media cytowały „Wprost" 798 razy. Po raz pierwszy w historii rankingu „Wprost" zajął tak wysokie miejsce i tym samym zepchnął na 5. pozycję „Życie Warszawy", tytuł od dawna zajmujący miejsce 4. Jest to jednocześnie miażdżące zwycięstwo „Wprost" w zestawieniu tygodników opinii. „Newsweeka" cytowano 182 razy (14. miejsce w rankingu), a „Politykę" 98 razy (poza pierwszą dwudziestką).
Na znaczący wzrost powołań wpłynął serwis internetowy tygodnika „Wprost" (Wprost.pl znalazł się na drugim miejscu najczęściej cytowanych portali internetowych, tuż za Onet.pl), a także publikacje na temat przeszłości Marka Borowskiego, polityki polskiej, lustracji w kościele i współpracy ks. abp. Stanisława Wielgusa ze służbami PRL.
Pierwsze miejsce w styczniowym rankingu najczęściej cytowanych mediów zajęła „Rzeczpospolita" z 1770 powołaniami. „Rzeczpospolita" była najczęściej cytowana w kontekście polityki polskiej, rankingów, sondaży oraz ekonomii, rynku i finansów. „Gazeta Wyborcza" spadła na drugą pozycję z 1367 cytowaniami. Na trzecim miejscu znalazł się „Dziennik" (1315 powołań).
Na znaczący wzrost powołań wpłynął serwis internetowy tygodnika „Wprost" (Wprost.pl znalazł się na drugim miejscu najczęściej cytowanych portali internetowych, tuż za Onet.pl), a także publikacje na temat przeszłości Marka Borowskiego, polityki polskiej, lustracji w kościele i współpracy ks. abp. Stanisława Wielgusa ze służbami PRL.
Pierwsze miejsce w styczniowym rankingu najczęściej cytowanych mediów zajęła „Rzeczpospolita" z 1770 powołaniami. „Rzeczpospolita" była najczęściej cytowana w kontekście polityki polskiej, rankingów, sondaży oraz ekonomii, rynku i finansów. „Gazeta Wyborcza" spadła na drugą pozycję z 1367 cytowaniami. Na trzecim miejscu znalazł się „Dziennik" (1315 powołań).
imm, ss