– Teraz od 27 grudnia rusza taka pełnoformatowa kampania, która będzie najpierw informować a z czasem zachęcać do tego, żeby przyjąć szczepionkę. Ta kampania w pierwszej części ukierunkowana będzie przede wszystkim do seniorów – zapowiadał w ostatnich dniach grudnia 2020 r. Michał Dworczyk. Szef KPRM informował też, że kampania będzie prowadzona w mediach tradycyjnych i społecznościowych.
Spoty w ramach kampanii #SzczepimySię zaczęły pojawiać się w mediach zgodnie z planem. Od stycznia możemy oglądać trzydziestosekundowe nagranie z udziałem ambasadora Narodowego Programu Szczepień Cezarego Pazury, a także o połowę krótszy spot informacyjny. Emitują je m.in. kanały Telewizji Polskiej i telewizje prywatne. – Nie wszyscy robią to bezkosztowo, w poczuciu misji. Michał Dworczyk apelował na początku roku do zarządów, żeby wsparły akcję bez pobierania za to pieniędzy, ale odzew był różny – nasze źródło zbliżone do KPRM potwierdza informację, która już pod koniec stycznia pojawiła się na stronach magazynu „Press”. Kto potraktował sprawę komercyjnie i zarabia na #SzczepimySię?
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.