„Wprost” kolejny miesiąc z rzędu utrzymuje pozycję tygodnika opinii nr 1 w Polsce.
Jesteśmy najlepiej się sprzedającym, najchętniej czytanym i najbardziej opiniotwórczym pismem w tym segmencie rynku. Mamy także najpopularniejszą stronę internetową.
W lipcu 2007 r. „Wprost" zwyciężył we wszystkich rankingach mierzących rynkową pozycję tygodników opinii. Osiągnęliśmy też największe wpływy reklamowe.
• Sprzedaż tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 176 724 egz.
2. „Polityka" 171 819 egz.
3. „Newsweek" 133 313 egz.
Źródło: ZKDP
• Czytelnictwo tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 11,25%
2. „Newsweek" 10,30%
3. „Polityka" 7,75%
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa, wskaźnik CCS, wszyscy re-spondenci
• Najczęściej cytowane tygodniki opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 1096
2. „Newsweek" 314
3. „Polityka" 151
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów
• Liczba odsłon stron internetowych tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 3 642 078
2. „Polityka" 1 219 626
3. „Newsweek" 445 309
Źródło: Megapanel PBI/Gemius
• Wpływy reklamowe tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 8 684 733 zł
2. „Newsweek" 7 649 074 zł
3. „Polityka" 5 617 040 zł
Źródło: Expert Monitor (według cen cennikowych, bez rabatów i autopromocji)
W lipcu 2007 r. „Wprost" zwyciężył we wszystkich rankingach mierzących rynkową pozycję tygodników opinii. Osiągnęliśmy też największe wpływy reklamowe.
• Sprzedaż tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 176 724 egz.
2. „Polityka" 171 819 egz.
3. „Newsweek" 133 313 egz.
Źródło: ZKDP
• Czytelnictwo tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 11,25%
2. „Newsweek" 10,30%
3. „Polityka" 7,75%
Źródło: Polskie Badania Czytelnictwa, wskaźnik CCS, wszyscy re-spondenci
• Najczęściej cytowane tygodniki opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 1096
2. „Newsweek" 314
3. „Polityka" 151
Źródło: Instytut Monitorowania Mediów
• Liczba odsłon stron internetowych tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 3 642 078
2. „Polityka" 1 219 626
3. „Newsweek" 445 309
Źródło: Megapanel PBI/Gemius
• Wpływy reklamowe tygodników opinii w lipcu 2007 r.
1. „Wprost" 8 684 733 zł
2. „Newsweek" 7 649 074 zł
3. „Polityka" 5 617 040 zł
Źródło: Expert Monitor (według cen cennikowych, bez rabatów i autopromocji)