Donald Tusk jest niezadowolony ze swojego medialnego wizerunku. By go poprawić, postanowił stworzyć specjalny departament w kancelarii premiera, który będzie odpowiadał za tworzenie medialnej strategii rządu i premiera – dowiedział się „Wprost”.
Głównym zadaniem departamentu, który ma nadzorować Igor Stachowicz (jeden ze spin doktorów platformy), będzie tworzenie PR-owskiej oprawy dla działalności rządu, w szczególności premiera.
Nasi informatorzy twierdzą, że te zmiany mają związek z niezadowoleniem premiera z dotychczasowej pracy rzeczniczki rządu Agnieszki Liszki i podlegającego jej Centrum Informacyjnego Rządu. – Gdy ten departament ruszy pełną parą, to CIR i Liszka będą pełnić funkcję czysto techniczną – mówi urzędnik z otoczenia Donalda Tuska.
O sprawie także w najbliższym wydaniu tygodnika „Wprost", w sprzedaży od poniedziałku, 4 lutego