LPR szuka wyborców w Internecie

LPR szuka wyborców w Internecie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Fot. PAP/Jacek Turczyk 
Kampanię internetową pokazującą podobieństwa między PiS a PO chce od przyszłego miesiąca prowadzić Liga Polskich Rodzin – dowiedział się „Wprost”. Liderzy nieistniejącej praktycznie w sondażach partii twierdzą, że internetowe przedsięwzięcie ma być sposobem na odbudowę elektoratu.
– Powstanie specjalna strona, na której będziemy prezentować filmiki pouczające i straszne zarazem. Będzie płynął z nich morał, że PO i PiS różnią się programowo tylko w sprawach trzeciorzędnych – mówi „Wprost" lider LPR Sylwester Chruszcz. Dodaje, że spoty będą zamieszczane także w serwisach typu YouTube. Liga chce w nich m.in. prześwietlić życiorysy Zyty Gilowskiej, Radosława Sikorskiego i Zbigniewa Religi, którzy w ciągu swojej kariery politycznej byli związani zarówno z PO, jak i z PiS.

Na stronie internetowej ma znaleźć się także kronika dokumentująca przepływy działaczy między obydwoma partiami. W negatywnym świetle przedstawiona ma zostać także polityka zagraniczna ugrupowań. – Kampania internetowa będzie wsparta akcją plakatową i szeregiem konferencji w całym kraju – informuje Chruszcz.