Nie ma świętych krów. Rusza kampania "Wprost"

Nie ma świętych krów. Rusza kampania "Wprost"

Dodano:   /  Zmieniono: 
Nie ma świętych krów - pod takim hasłem rusza kampania wizerunkowa tygodnika "Wprost".
Wprost - Nie ma świętych krów W kampanii wykorzystano koncept kreatywny oparty na deklaracji redaktora naczelnego, Sylwestra Latkowskiego.

Kampania obejmuje reklamy w prasie, spoty w radiu, telewizji i wybranych sieciach kin, promocję w internecie oraz outdoor, m.in. na warszawskich autobusach. Jej elementy pojawiają się również w tygodniku oraz w serwisie Wprost.pl.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi czytelników na zmiany, jakie przeszedł tygodnik w ciągu ostatnich kilku miesięcy. Pod kierownictwem Sylwestra Latkowskiego tytuł nabrał wyrazistości i jest obecnie jedynym polskim tygodnikiem, w którym funkcjonuje dział śledczy. Publikacje tygodnika "Wprost" coraz częściej są przedmiotem debaty publicznej i źródłem publikacji w innych mediach. Hasło: "Nie ma świętych krów" to swoiste credo redakcji, którą kieruje Latkowski.

Autorem konceptu kreatywnego i scenariuszy spotów jest Michał Nowosielski, dyrektor kreatywny agencji BBDO, która kampanię przygotowała. - Wolałbym żyć w takim kraju, w którym nie ma świętych krów. Wydaje mi się, że projekt, jakim jest tygodnik "Wprost", w pewnym sensie nas do tego kraju przybliża - powiedział Nowosielski.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada należąca do grupy PMPG agencja Nano. Nowa odsłona wizerunkowa jest wynikiem audytu przeprowadzonego na zlecenie wydawcy przez Marcina Kalkhoffa, partnera w kancelarii marketingowej BrandAuditors.

Tygodnik "Wprost" to jeden z wiodących ogólnopolskich tygodników społeczno-informacyjnych. Ukazuje się od 1982 r. Wydawcą tygodnika "Wprost" jest Agencja Wydawniczo-Reklamowa WPROST. Jej większościowym udziałowcem jest Platforma Mediowa Point Group SA. Redaktorem naczelnym "Wprost" jest Sylwester Latkowski. Tygodnik "Wprost" jest najczęściej cytowanym tygodnikiem w Polsce.