Liczba osób śledzących tygodnik jeszcze nigdy nie rosła tak szybko, jak ciągu ostatniego półrocza. „Wprost” jest obecne na Twitterze od 2010 r., ale dopiero w 2012 r. tygodnik czynnie zaangażował się w aktywne działanie w tym serwisie, zyskując kilkadziesiąt tysięcy fanów. Od tamtej pory liczba fanów wzrastała o kilkadziesiąt tysięcy rocznie, ale w ciągu ostatniego roku „Wprost” odnotował wzrost o ponad 100 procent – z niespełna 200 000 na początku 2015 r. do ponad 400 000 obecnie.
Na profilu „Wprost” opublikowano już prawie 75 000 „ćwierknięć”. Odnosiły się m.in, do najciekawszych materiałów z nowych wydań tygodnika, a także do ekskluzywnych publikacji serwisu Wprost.pl. Wiele artykułów zapowiadanych na Twitterze wywołało gorące dyskusje, także bezpośrednio z bohaterami publikacji (m.in. z byłym ministrem spraw zagranicznych, Radosławem Sikorskim czy byłym ministrem obrony, Tomaszem Siemoniakiem oraz rzecznikiem MON ).
Na Twitterze aktywni są również wydawca tygodnika, Michał M. Lisiecki, redaktor naczelny Tomasz Wróblewski, zastępcy naczelnego - Mariusz Staniszewski i Jacek Pochłopień oraz część dziennikarzy, m.in. Cezary Bielakowski czy Joanna Miziołek.
Na Twitterze można też śledzić bieżące informacje o działalności Grupy Kapitałowej PMPG Polskie Media, do której należy wydająca tygodnik „Wprost” Agencja Wydawniczo-Reklamowa „Wprost”.