W poniedziałek 5 listopada międzynarodowy przewoźnik Ryanair poinformował o planowanej modernizacji swojej strony iternetowej oraz aplikacji mobilnej. Jak dowiadujemy się bezpośrednio od firmy, od środy 7 listopada od 18:00 do czwartku 8 listopada do 06:00 obie usługi będą niedostępne. Godziny podawane są według czasu środkowoeuropejskiego (CEE). Jak tłumaczy firma, przyczyną niedogodności będą aktualizacje systemu. W tym okresie nie będzie dostępna odprawa online.
Ryanair podkreśla, że skontaktował się ze wszystkimi klientami, których podróż przypada na środę 7 listopada i czwartek 8 listopada, wysyłając e-mail oraz SMS. Pasażerowie zostali poproszeni o dokonanie odprawy online we wtorek 6 listopada, przed aktualizacją systemu. W czasie aktualizacji nie będzie można założyć nowych rezerwacji ani też modyfikować istniejących.
Informację o przerwie w usłudze podał Robin Kiely z Ryainaira. – Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności i zachęcamy wszystkich podróżujących w tych dniach do dokonania odprawy online we wtorek 6 listopada. Aktualizacja ma celu poprawę funkcjonalności strony internetowej nr 1 wśród linii lotniczych w Europie – podał Robin Kiely, odpowiedzialny za komunikację Ryanaira.
Czytaj też:
Duże zmiany w Ryanaiarze i WizzAirze. Ile zapłacimy za bagaż podręczny?