37-letnia Kanadyjka pozwała do sądu swojego operatora telefonii komórkowej po tym, jak z rachunku za telefon mąż dowiedział się o jej niewierności, co zakończyło się separacją - powiadomiły we wtorek kanadyjskie media.
Gabriella Nagy żąda od spółki Rogers Wireless 600 tys. dolarów kanadyjskich (około 1,9 mln zł) odszkodowania za złamanie warunków umowy i naruszenie jej prywatności. "Zaufałam tej firmie, podając jej prywatne informacje" - żali się.
Kobieta zarzuca operatorowi, że dołączył rachunek za jej telefon komórkowy, który wcześniej przychodził na jej nazwisko, do faktur za nowe usługi (telefon stacjonarny i internet), które w czerwcu 2007 r. zamówił jej mąż. Dzięki temu, mógł on przejrzeć wykaz połączeń Nagy, w którym zaniepokoił go powtarzający się często nieznany mu numer. Jak się okazało, należał do mężczyzny, który przyznał się do kilkutygodniowego romansu z jego żoną. Po tym incydencie mąż zostawił Nagy i dwójkę ich dzieci.
W rozmowie z dziennikiem "National Post" Kanadyjka tłumaczy, że domaga się od Rogers Wireless tak wysokiego odszkodowania, ponieważ wydarzenia te wywołały u niej rozstrój emocjonalny, przez co z kolei straciła pracę.
Firma argumentuje, że skonsolidowała rachunki małżeństwa Nagych na ich prośbę. "Nie możemy ponosić odpowiedzialności za prywatne decyzje naszych klientów" - powiedziała Kathy Murphy, rzeczniczka Rogers Wireless.
PAP, im
Kobieta zarzuca operatorowi, że dołączył rachunek za jej telefon komórkowy, który wcześniej przychodził na jej nazwisko, do faktur za nowe usługi (telefon stacjonarny i internet), które w czerwcu 2007 r. zamówił jej mąż. Dzięki temu, mógł on przejrzeć wykaz połączeń Nagy, w którym zaniepokoił go powtarzający się często nieznany mu numer. Jak się okazało, należał do mężczyzny, który przyznał się do kilkutygodniowego romansu z jego żoną. Po tym incydencie mąż zostawił Nagy i dwójkę ich dzieci.
W rozmowie z dziennikiem "National Post" Kanadyjka tłumaczy, że domaga się od Rogers Wireless tak wysokiego odszkodowania, ponieważ wydarzenia te wywołały u niej rozstrój emocjonalny, przez co z kolei straciła pracę.
Firma argumentuje, że skonsolidowała rachunki małżeństwa Nagych na ich prośbę. "Nie możemy ponosić odpowiedzialności za prywatne decyzje naszych klientów" - powiedziała Kathy Murphy, rzeczniczka Rogers Wireless.
PAP, im