Public relations w Internecie

Public relations w Internecie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Agencja PR Business Communications Associates SA będzie współpracować z netPR.pl. Dzięki podpisanej umowie BCA wzbogaci swoją ofertę o narzędzia ePR.
Są to m.in.: internetowe biuro prasowe, monitoring Internetu oraz tzw. web positioning, czyli pozycjonowanie wybranych witryn w wyszukiwarkach internetowych.

BCA doceniła ich znaczenie jako pierwsza, również jako jedna z pierwszych oprócz tradycyjnego PR zaczęła stosować ePR. Zdaniem Marka Woźniaka, szefa i założyciela net.PR.pl, rozwój rynku PR spowoduje zapotrzebowanie na tego rodzaju rozwiązania internetowe wśród firm public relations, liczy więc, się więc, że po BCA kolejne agencje PR zdecydują się na partnerstwo z jego firmą.
W opinii obu firm public relations w Internecie ma dużą przyszłość. Z pierwszego w Polsce badania on line dziennikarzy przeprowadzonego przez BCA i agencję badawczą ARC Rynek i Opinia w grudniu ubiegłego roku wynika, że Internet stał się podstawowym narzędziem pracy polskich dziennikarzy. Niemal wszyscy (99%) zadeklarowali, że korzystają z Internetu jako źródła informacji, a co trzeci ankietowany (30,5%) uważa Internet za najważniejsze źródło informacji.

em