Zerowe wydanie magazynu Bloomberg Businessweek Polska jest dołączone do e-wydania bieżącego numeru tygodnika WPROST (nr 37, 12-18 września 2011).
Dzięki temu czytelnicy, którym nie udało się zarejestrować i zamówić spersonalizowanego wydania pisma ani otrzymać „zerówki" podczas akcji promocyjnych, mają okazję zapoznać się z nowym tytułem – pobierając e-wydanie WPROST
E-wydanie przedpremierowego numeru Bloomberg Businessweek Polska jest dostępne za pośrednictwem strony www.wprost.pl (www.ewydanie.wprost.pl) oraz dystrybutorów e-prasy: egazety.pl, e-kiosk.pl, nexto.pl. Można je także przeczytać na tabletach – jest dostępne jako bezpłatna aplikacja w App Store i na Android Market – jako WPROST. Tygodnik WPROST na tabletach jest dostępny za pomocą platformy Paperlit.
Oficjalna premiera Bloomberg Businessweek Polska odbyła się podczas 21. Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. Uczestnicy Forum jako pierwsi mogli się zapoznać się z numerem zerowym polskiej edycji tego jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Bloomberg Businessweek Polska był także dystrybuowany w centrach biznesowych największych polskich miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Trójmiasta.
W sumie numer zerowy trafił do prawie 50 000 osób, głównie menadżerów i kadry zarządzającej średnich i dużych przedsiębiorstw. Numer nie będzie dostępny w sprzedaży.
Pierwszy regularny numer Bloomberg Businessweek Polska trafi do sprzedaży już w najbliższy poniedziałek, 19 września. Będzie kosztował 8 zł.
Partnerami Premiery Bloomberg Businessweek Polska są m.in. Landskrone, Orange, PGE, T-Mobile oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców - PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP. Bloomberg Businessweek Polska to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko. Bloomberg Businessweek Polska ma już również swoje profile w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn.
E-wydanie przedpremierowego numeru Bloomberg Businessweek Polska jest dostępne za pośrednictwem strony www.wprost.pl (www.ewydanie.wprost.pl) oraz dystrybutorów e-prasy: egazety.pl, e-kiosk.pl, nexto.pl. Można je także przeczytać na tabletach – jest dostępne jako bezpłatna aplikacja w App Store i na Android Market – jako WPROST. Tygodnik WPROST na tabletach jest dostępny za pomocą platformy Paperlit.
Oficjalna premiera Bloomberg Businessweek Polska odbyła się podczas 21. Forum Ekonomicznego w Krynicy-Zdroju. Uczestnicy Forum jako pierwsi mogli się zapoznać się z numerem zerowym polskiej edycji tego jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Bloomberg Businessweek Polska był także dystrybuowany w centrach biznesowych największych polskich miast: Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Trójmiasta.
W sumie numer zerowy trafił do prawie 50 000 osób, głównie menadżerów i kadry zarządzającej średnich i dużych przedsiębiorstw. Numer nie będzie dostępny w sprzedaży.
Pierwszy regularny numer Bloomberg Businessweek Polska trafi do sprzedaży już w najbliższy poniedziałek, 19 września. Będzie kosztował 8 zł.
Partnerami Premiery Bloomberg Businessweek Polska są m.in. Landskrone, Orange, PGE, T-Mobile oraz organizacje zrzeszające przedsiębiorców - PKPP Lewiatan i Pracodawcy RP. Bloomberg Businessweek Polska to polska edycja jednego z najbardziej wpływowych magazynów na świecie. Pismo początkowo będzie się ukazywało jako dwutygodnik, docelowo ma być tygodnikiem. Wydawcą jest Point Group Business Unit, spółka zależna Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Magazyn jest wydawany na licencji Bloomberg L.P., wydawcy Bloomberg Businessweek. To pierwsza międzynarodowa licencja od czasu przejęcia magazynu Businessweek przez Bloomberg w 2009 r. Redaktorem naczelnym Bloomberg Businessweek Polska jest Michał Kobosko. Bloomberg Businessweek Polska ma już również swoje profile w serwisach społecznościowych Facebook i LinkedIn.