Szkolenie jest w całości prowadzone online i jest bezpłatne dzięki wsparciu Narodowego Banku Polskiego w ramach Programu Edukacji Ekonomicznej.
Na szkolenie składają się trzy elementy: niezbędna wiedza merytoryczna, wirtualna symulacja drogi od urzędu do urzędu w celu dopełnienia wymaganych formalności, niezbędnych przy rejestrowaniu działalności oraz baza aktów prawnych, dotyczących działalności gospodarczej, i słownik terminów używanych w trakcie szkolenia. Szkolenie wyposażone jest też w interaktywne formularze, a także wzory poprawnie wypełnionych dokumentów.
Szkolenie ma sporo plusów: można korzystać z niego nie ruszając się z domu, uczyć się we własnym tempie, a w razie wątpliwości kandydat na przedsiębiorcę może liczyć na opiekę "Wirtualnego Nauczyciela".
Jak ocenia BiznesPartner, grant NBP (80 tys. zł) pokrył połowę kosztów organizacji szkolenia. "Resztę sfinansował BiznesPartner.pl przy sponsorskim wsparciu firmy Matrix.pl". Platformę e-learningową dostarczyła firma Brawo, tak jak BiznesPartner należąca do grupy kapitałowej Matrix.pl.
em, pap