Ubiegłoroczna akcja odniosła sukces. - Lokale pełne były klientów, oferta promocyjna wyprzedana, nie brakowało amatorów cenowych promocji. Pierwsza edycja zachęciła do zorganizowania drugiej - poinformował dyrektor departamentu komunikacji społecznej w urzędzie miejskim w Elblągu, Rafał Gruchalski.
Termin obecnej wiosennej akcji promocyjnej 21 i 22 kwietnia wybrano po konsultacjach z właścicielami elbląskich firm. Gruchalski zaznaczył, że inicjatywa podoba się coraz większej liczbie szefów sklepów i lokali gastronomicznych, dlatego planowana jest kolejna edycja - jesienią. Do obecnej akcji zgłosiły się 34 podmioty różnych branż - dwukrotnie więcej niż przed rokiem.
O połowę mniej zapłacą klienci w wybranych hotelach, restauracjach, pizzeriach, kawiarniach, a także w muzeum historyczno-archeologicznym, galerii sztuki współczesnej i w kinie w Centrum Spotkań Europejskich Światowid.
Wszystkie placówki biorące udział w akcji są oznakowane specjalnymi plakatami. Organizatorzy przypominają, że lokale gastronomiczne nie przyjmują rezerwacji stolików w weekend objęty promocją, a oferta "za pół ceny" dotyczy tylko wybranych pozycji z menu lub wybranych usług.
ja, PAP