30-sekundowym spocie wykorzystano zdjęcia zachodniopomorskich parków przemysłowych, atrakcji turystycznych i wydarzeń kulturalnych. Za oprawę muzyczną filmu odpowiada szczeciński gitarzysta Jarosław Chilkiewicz, uznawany na jednego z najlepszych gitarzystów rockowych w Polsce.
W turnieju Euro 2012 uczestniczą m.in. drużyny Danii, Szwecji, Niemiec, Anglii, Francji, Holandii, czyli piłkarze krajów, które są głównymi partnerami gospodarczymi województwa zachodniopomorskiego. To niepowtarzalna okazja, aby zaprezentować region i jego atuty w najsilniejszym medium przekazu, jakim są telewizyjne kanały informacyjne – tłumaczą urzędnicy. Spot będzie pokazany po raz pierwszy 8 czerwca – informuje biuro prasowe Zachodniopomorskiego Urzędu Marszałkowskiego.
W sumie telewizja BBC World News wyemituje 88 spotów w Stanach Zjednoczonych i 33 spoty w Europie. Z kolei telewizja CNN wyświetli 80 spotów promocyjnych na antenie CNN Europa, 100 spotów na kanale CNN Azja, 106 spotów promocyjnych pokaże jeszcze CNN Lotniska w Stanach Zjednoczonych. Dodatkowym bonusem będzie umieszczenie spotu promocyjnego województwa zachodniopomorskiego na stronie internetowej CNN. Zachodniopomorskie będzie reklamować się na antenie CNN i BBC World News od 8 czerwca do 1 lipca.
Na tę kampanię województwo wyda niecały milion zł. Środki na ten cel zostaną pokryte w ramach realizowanego przez zachodniopomorskie Centrum Obsługi Inwestorów i Eksporterów projektu o nazwie "Wzrost atrakcyjności inwestycyjnej Województwa Zachodniopomorskiego – Promocja walorów inwestycyjnych Województwa Zachodniopomorskiego". Jest on finansowany z funduszy europejskich.eb, pap