Facebook pod koniec miesiąca wprowadzi kilka zmian dotyczących funkcjonowania serwisu. Najistotniejsza z nich związana jest z udostępnianiem danych użytkowników - podaje portal wirtualnemedia.pl. Zmiany mają wejść w życie 28 listopada.
Portal społecznościowy chce korzystać z danych osobowych internautów, które są w posiadaniu firm współpracujących z Facebookiem. Ma to umożliwić przygotowywanie skuteczniejszych reklam.
Facebook chce także zmienić funkcję pozwalającą na ustawienie filtrów przychodzących wiadomości. Ma zostać ona zastąpiona zestawem filtrów. Mają zostać wprowadzone nowe powiadomienia, z których dowiemy się gdzie i dla kogo widoczne są nasze wpisy. Pojawią się także porady dotyczące zarządzania osią czasu.
Serwis społecznościowy ma także usunąć możliwość przegłosowywania zmian w warunkach korzystania z usług Facebooka. Użytkownicy będą mogli za to zadawać pytania dyrektor ds. polityki prywatności, Erin Egan.
ja, wirtualnemedia.pl
Facebook chce także zmienić funkcję pozwalającą na ustawienie filtrów przychodzących wiadomości. Ma zostać ona zastąpiona zestawem filtrów. Mają zostać wprowadzone nowe powiadomienia, z których dowiemy się gdzie i dla kogo widoczne są nasze wpisy. Pojawią się także porady dotyczące zarządzania osią czasu.
Serwis społecznościowy ma także usunąć możliwość przegłosowywania zmian w warunkach korzystania z usług Facebooka. Użytkownicy będą mogli za to zadawać pytania dyrektor ds. polityki prywatności, Erin Egan.
ja, wirtualnemedia.pl