Według badań przeprowadzonych w styczniu na zlecenie Klekotki Sento Spa, co dziesiąty Polak korzysta z zabiegów oferowanych przez tego typu obiekty. Badania pokazują, że z oferty spa&wellness korzystają zarówno kobiety, jak i mężczyźni.
Prawie połowa badanych w ośrodkach Spa szuka regeneracji i relaksu (42%), ale to kobiety częściej stawiają na te czynniki. Pragną one wyciszenia podczas zabiegów (21%).
Czego natomiast szukają mężczyźni? Dla nich Spa to oprócz relaksu i regeneracji (36%), także możliwość zorganizowania wspólnego wyjazdu ze znajomymi (22%). Panowie także częściej szukają profesjonalnych porad na temat zdrowia i urody (18%), niż wyciszenia.
Co do porad, to kobiety raczej ich nie potrzebują, ale za to chętniej poprawią wygląd (13%). Częściej regeneracji poszukuje osoba dwudziestoletnia (45%), niż trzydziestoletnia, co więcej częściej nawet niż czterdziestoletnia osoba korzystająca ze Spa (41%). Poprawiać wygląd chcą osoby po czterdziestym roku życia, natomiast ta kwestia zupełnie nie interesuje osób w przedziale 25 – 34 lat (0%), ale te osoby jako jedyne z badanych, mają silną potrzebę skupienia się na sobie i znalezienia chwili wyłącznie dla siebie.
„Zdecydowaliśmy się na zbadanie potrzeb Polaków w zakresie korzystania z ośrodków Spa przede wszystkim ze względu na pogłębioną analizę grupy docelowej naszej nowej inwestycji - Klekotki Sento Spa.
eb
Czego natomiast szukają mężczyźni? Dla nich Spa to oprócz relaksu i regeneracji (36%), także możliwość zorganizowania wspólnego wyjazdu ze znajomymi (22%). Panowie także częściej szukają profesjonalnych porad na temat zdrowia i urody (18%), niż wyciszenia.
Co do porad, to kobiety raczej ich nie potrzebują, ale za to chętniej poprawią wygląd (13%). Częściej regeneracji poszukuje osoba dwudziestoletnia (45%), niż trzydziestoletnia, co więcej częściej nawet niż czterdziestoletnia osoba korzystająca ze Spa (41%). Poprawiać wygląd chcą osoby po czterdziestym roku życia, natomiast ta kwestia zupełnie nie interesuje osób w przedziale 25 – 34 lat (0%), ale te osoby jako jedyne z badanych, mają silną potrzebę skupienia się na sobie i znalezienia chwili wyłącznie dla siebie.
„Zdecydowaliśmy się na zbadanie potrzeb Polaków w zakresie korzystania z ośrodków Spa przede wszystkim ze względu na pogłębioną analizę grupy docelowej naszej nowej inwestycji - Klekotki Sento Spa.
eb