Firma Compass Labs przeprowadziła badania upodobań mężczyzn oraz kobiet na portalu społecznościowymi na Facebooku.
Według analizy Compass Labs, 23 procent kobiet zarejestrowanych na Facebooku "lubi" marki związane z handlem i usługami. 20 procent jest fankami marek spożywczych, 16 procent modowych. W przypadku mężczyzn z kolei zdecydowanie dominuje motoryzacja - lubi ją 40 procent panów. 20 procent to fani handlu i usług a 13 procent marek technologicznych.
Kobiety na Facebooku, wśród ulubionych zajęć wymieniają trening, cheerleading, pieczenie, zakupy i taniec. Mężczyźni natomiast polowania i wędkarstwo, grę na gitarze i innych instrumntach.
Kwestia upodobań kulturalnych także różnicuje płcie. Podczas gdy panie oglądają "Dirty Dancing” i "Pretty Women”, słuchają Adele oraz Justina Biebera i czytają sagę "Zmierzch”, panowie wolą na ekranie "Pełny magazynek” i "Władcę pierścieni”. Posłuchają chętnie Iron Maiden i Wu-Tang Clanu, a jako lekturę wybiorą "Zombie Survival Guide” lub "Sztukę wojny”.
Kobiety, według tego co piszą na Facebooku pić lubią najbardziej Sauza Tequilę, a mężczyźni Johniego Walkera. Wśród produktów szybkozbywalnych natomiast płeć piękna wybiera Febreze i Pampers, zaś panowie Axe i Old Spice.
Compass Labs podkreśla również, że mężczyźni o 3 procent częściej korzystają z przycisku „Lubię to!” na urządzeniach mobilnych niż kobiety. Aż czterokrotnie częściej natomiast reagują na posty zawierające linki. Panie z kolei dwa i pół raza chętniej angażują się w treści zawierające tylko tekst. Ponadto, kobiety trzykrotnie częściej od mężczyzn lubią marki luksusowe i związane ze zwierzętami domowymi, podczas gdy mężczyźni pięć razy chętniej od nich klikają „Lubię to!” przy zabawkach i grach.
Wirtualne Media, ml
Kobiety na Facebooku, wśród ulubionych zajęć wymieniają trening, cheerleading, pieczenie, zakupy i taniec. Mężczyźni natomiast polowania i wędkarstwo, grę na gitarze i innych instrumntach.
Kwestia upodobań kulturalnych także różnicuje płcie. Podczas gdy panie oglądają "Dirty Dancing” i "Pretty Women”, słuchają Adele oraz Justina Biebera i czytają sagę "Zmierzch”, panowie wolą na ekranie "Pełny magazynek” i "Władcę pierścieni”. Posłuchają chętnie Iron Maiden i Wu-Tang Clanu, a jako lekturę wybiorą "Zombie Survival Guide” lub "Sztukę wojny”.
Kobiety, według tego co piszą na Facebooku pić lubią najbardziej Sauza Tequilę, a mężczyźni Johniego Walkera. Wśród produktów szybkozbywalnych natomiast płeć piękna wybiera Febreze i Pampers, zaś panowie Axe i Old Spice.
Compass Labs podkreśla również, że mężczyźni o 3 procent częściej korzystają z przycisku „Lubię to!” na urządzeniach mobilnych niż kobiety. Aż czterokrotnie częściej natomiast reagują na posty zawierające linki. Panie z kolei dwa i pół raza chętniej angażują się w treści zawierające tylko tekst. Ponadto, kobiety trzykrotnie częściej od mężczyzn lubią marki luksusowe i związane ze zwierzętami domowymi, podczas gdy mężczyźni pięć razy chętniej od nich klikają „Lubię to!” przy zabawkach i grach.
Wirtualne Media, ml