Kolekcja będzie podzielona na trzy linie - Classic, Anarchy i Limited - i wiążące się z tym kategorie cenowe. Wnętrze boutique jak i sposób ekspozycji kolekcji to realizacja awangardowej i oryginalnej koncepcji architektonicznej, nawiązującej do stylistyki scenografii filmów science-fiction oraz wystroju muzeum sztuki nowoczesnej. W kolorystyce dominować będzie firmowy kolor Arkadiusa- zmysłowa czerwień.
We wrześniu tego roku odbędzie się premiera drugiej, oddzielnej części ARKADIUS BOUTIQUE - salonu prete-a-porter i haute couture. Do tego wnętrza, urządzonego z wyrafinowaną elegancją, Arkadius będzie zapraszać gości i klientów na lampkę szampana PIPER HEIDSIECK, do drugiego na świecie tego typu szampańskiego baru (pierwszy znajduje się w Paryżu, w butiku Jean Paul Gaultiera).
Dla stylistów oraz klientów ceniących sobie prywatność, przeznaczony zostanie showroom, w którym będzie można zapoznać się z kreacjami Arkadiusa w dyskretnej atmosferze.
sg, arkadius.com