Organizacja ''New York City Rescue Mission'' przeprowadziła ciekawy eksperyment. Przebrała kilka osób za bezdomnych. Gdy dochodziło do spotkania z ich bliskimi, nie zwracali uwagi na potrzebujących. Na podstawie eksperymentu stworzono spot.
Do uczestniczenia w projekcie zaproszono kilka zupełnie różnych osób. Organizatorzy ucharakteryzowali i przebrali ich tak, aby niczym nie odróżniali się od zwykłych bezdomnych.
Gdy ich bliscy przechodzili obok, nikt nie zwracał uwagi na potrzebujących. Kiedy uczestnicy eksperymentu dowiedzieli się kim naprawdę byli mijani bezdomni, zaniemówili...
Projekt ma na celu zwrócić uwagę na problemy osób bezdomnych.
gazeta.pl, tk
Gdy ich bliscy przechodzili obok, nikt nie zwracał uwagi na potrzebujących. Kiedy uczestnicy eksperymentu dowiedzieli się kim naprawdę byli mijani bezdomni, zaniemówili...
Projekt ma na celu zwrócić uwagę na problemy osób bezdomnych.
gazeta.pl, tk
![Have the Homeless Become Invisible?](https://img.wprost.pl/_i/player-ratio.png)