Część badanych korzysta z więcej niż z jednego miejsca dostępu do internetu. Ponad połowa (52,4 proc.) korzysta z internetu w domu, jedna czwarta (24,6 proc.) w pracy, 31,7 proc. w szkole lub na uczelni, 14,4 proc. u znajomych, 18,8 proc. w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest nadal strona portalu Onet, którą 76,9 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w ciągu ostatniego miesiąca.
Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są: Wirtualna Polska (64,1 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca), Interia (43,4 proc.), Gadu-Gadu (27,4 proc.), Google (18,6 proc.).
Badanie NetTrack realizowane jest metodą ciągłą, a ostatnie wyniki są średnią za okres kwiecień - czerwiec 2003 roku. Łącznie w każdym miesiącu przeprowadzanych jest 8.000 wywiadów w ogólnopolskiej grupie osób w wieku 15-75 lat.
rp, pap